—
Charito 1953 obre un nou restaurant a la nostra ciutat! El reclamat restaurant és conegut pels seus entrepans d’autor, amb ingredients de producció pròpia i de qualitat.
Però, què fa de Charito un establiment tan especial?
La història de la marca comença a Andalusia el 1953, quan la Fina decideix ajudar a l’establiment d’entrepans de la seva àvia des de molt jove. El 1959, la Fina i la seva família decideixen migrar a Catalunya i el 1965 comencen a muntar establiments d’entrepans a les principals fires ambulants de Catalunya, arribant a tenir fins a 6 establiments oberts simultàniament.
El 1987, el matrimoni decideix obrir el primer Restaurant Charito Bar a Sant Climent Sescebes, mentre segueixen a les fires ambulants i a grans esdeveniments per tota Catalunya, com el concert del Último de la Fila (setembre de 1988 a Barcelona), Paris Dakar (Nadal de 1988 a Barcelona), entre d’altres.
És el 1993, quan els fills del matrimoni prenen el relleu del negoci i no serà fins una dècada després que decideixen deixar les fires ambulants i centrar-se en les principals zones d’oci nocturn de la zona. Aquesta estratègia fa que Charito Bar es doni a conèixer en tota la província.
El 2014 obren un nou restaurant a Figueres on, avui dia, és la seu central del grup. Posteriorment, les obertures a Empuriabrava i Vic han permès l’expansió de la marca, fins a arribar a la seva última obertura, a la nostra ciutat gironina.
El local està ubicat a la Rambla de la Llibertat 17, al bell mig del Barri Vell, una zona molt turística amb un alt volum de públic tant estranger com local. Amb una superfície de 50m² i decorat amb el color negre corporatiu i tocs de fusta, Charito ha creat un espai acollidor per gaudir de les seves receptes més delicioses i la seva tecnologia “take away“.
Quan Charito ens va contactar per trobar el local més adient per la seva expansió, li vam presentar diverses opcions, però finalment la Rambla de la Llibertat va ser l’escollida, ja que era el que s’adequava més a les seves necessitats.
L’obertura del restaurant ha generat 5 llocs de treball i suposa més inversió al territori.
La seva inauguració ha estat tot un èxit i des d’URBINIUM celebrem la seva obertura!